~Say you'll be my nightingale~

Heej.. 
 
skolan flyter på, en redovisning kvar som jag hoppas jag kommer kunna göra då jag är genomförkyld just nu och stannade hemma från skolan... vilket suger eftersom det är så få dagar kvar.. Så nu sitter jag här och har inget att göra, har dock alvedon i kroppen så skulle faktiskt kunna städa mitt rum. 
 
Annars då, dem resterande dagarna i skolan innehåller inte så mycket saker faktiskt. Sista veckan på Måndagen ska ridprofilen häsla på nya stallet som vi troligen kommer rida hos i höst, städdagar och sen avslutning på Onsdagen. Kommer bli underbart skönt med sommarlov. Sen taggar vi 9:an eller något sånt.. 
 
Hästarna går bra dock har dem inte gått så mycket, nu när jag är sjuk också får vi se hur det blir men hoppas jag kommer kunnar rida Tess någorlunad eftersom vi tävlar den 11. 
 
Ja.. har inte mycker mer att berätta. 
 
Ah go,go,go! 

//Fanny 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0