~

Annyeonghaseyo! 
 

Vart hemma idag med eftersom tågen inte hade börjat gått. Idag har jag inte gjort mycket! Pluggat lite so,suttit vid datorn och försökt lära mig SHInees medlemmar och jag kan stolt säga att det går frammåt! ^_^
 
Vi ska snart åka till stallet, rider inte idag heller vilket suger men ingen av dem har sulor och det är liksom kram snö och jag vägrar riskera mina hästars ben för det. Jag för den delen vill heller inte skada mig. Så nä, ska prata med mamma och se om hovis kanske kan komma lite tidigare och bara sätta på sulor och brodd. Tessi har ju bara brodd i bak på alla fyra, men Maddy har INGA. 
 
Aigoo.... Nu ska jag fortsätta titta lite på Hello Baby-SHInee och sen så ska jag börja förbereda mig för hårt arbete xd Haha nej.
 
Ah go,go,go! 

//Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0