~ Hello baby~

Annyeonghaseyo!
 
Gick hem från skolan igår, hade jordens huvudvärk och mådde så jävla illa, uäk. Mamma kom och hämtade mig hos pappa så då fick jag alvedon, vi åkte direkt och tog in hästarna eftersom medryttaren skulle bort på kvällen hann hon inte med det. Pussade på mina älsklingar som ska få gå ett litet pass idag bägge två, aigoo länge sen nu♥ Gick och la mig redan vid 7.... var så jävla trött, sov 14 timmar! Behövde verkligen det, känner mig utvilad och redo idag! Ska snart ta tag i mitt rum som behöver städas sen ska jag hjälpa mamma. 
 
Vet inte riktigt när vi åker till stallet, men lite senare iaf. Vi har inget pass idag så behöver inte stressa direkt. 
 
Missade ju x-factor finalen men mamma sa att det var Awa som vann! Woop höll på henne och Isak^_^ 
 
Vi hörs sen
 
Ah go,go,go! 
 
//Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0