~I wont give up~

Annyeong
 

Förlåt för ingen bloggning men inte orkat. Nu har jag iaf jullov, ridit min fina ute i snön så mycket det gått, idag fick dem sulor och Maddy fick brodd. Känner mig safe nu, nu ska här ridas! 
 
Idag annars har jag gjort ingenting, jorden gick inte under, wow, nejmen lyssnat på musik som vanligt. Imorgon ska vi städa och julhandla. Tänk att det redan är julafton på Måndag. 2012 har gått så jävla fort, det här har nog varit året med mest upp och ner vägar. Rollercosteride rent ut sagt. 
 
Skönt med jullov, behövs nu. Hela höstterminen har varit lite stressigt prov hit,inlämmningar dit uppvisningar här och läxor där. Fick våra första termins betyg nu också, känner mig ändå nöjd. Fick C i det mesta.Nöjd helt enkelt. 
 
Har inte mycket mer att skriva, vi lär höras imorgon. 
 
 
 
 
 
 
Alltså jag dör vad söt, riktigt gullunge
 
 
 
 
I wont give up...
Ah go,go,go! 
 
//Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0