~I'm so curious~

Annyeonghaseyo! 
 

Skoldagen idag var bra,kall men bra. Hade apple hair, ihih gillade den frisyren grymt^_^. 
Efter skolan åkte vi till Lurbo, like usual..Hade nå fyspass innan lektionen. Red dressyr på Evita och det gick sjukt bra. Riktigt nöjd med bådas prestation,känner att det går frammåt för varje gång och idag var även JAG stadigare i min ridning och ramade in henne mer/fick henne snabbar till jobb. Känns grymt. 
 
Försökt plugga lite so nu på kvällen men det har ju gått sådär, förstår inte mycket alltså, men jag gör mitt bästa.
 
Här får ni en 2 år gammal låt av  SHInee, men den e bra! 
 
 
Kommer sitta bänkad framför tv;n i morgon halv tio, Kobra ska snacka K-pop och intervjua SHInee!:D♥ Troligen kommer BIGBANG och 2NE1 att synas också, life completed eller nåt sånt♥♥ 
 
 
apple hair ^_^ 
 
Ah go,go,go! 

//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0