~I'm tired of this~

Annyeonghaseyo!
 
Heej ledsen för dåligt blogg,men nu är det äntligen helg! Har fixat allt i stallet nu på morgon eftersom vi hade utsläppet jobbigt men skönt. Får se om vädret lugnar ner sig så att jag kan rida lite senare^^. 
 
Skolveckan har gått bra, igår hade vi 2 håltimmar så slutade lite tidigare än vanligt SKÖNT. 
 
Tessi har fått komma in i en liten halv vintervila så hon har inte gått mycket alls denna vecka, men hon kan behöva vila upp sig.. Även om hon är pigg och fräsch är hon inte av den yngre sorten längre;). Men på fredag får dem brodd och sulor så då kan jag rid hela långa vintern!. Ska försöka komma åtminstonde 2 ggr till ridhus under lovet så jag kan rida igenom henne ordentligt. 
 
Maddy ja hon är ju på vila hela tiden, men hon går också ibland och då är det fullt ös medvetslös liksom, finns sådan livsglädje i den ponnyn så det finns inte♥
 
Annars då, ska hjälpa mamma bära ner saker i källaren, städa och julpynta, är ju för i tusan 3 advent imorgon!
 
Min önske lista detta år är inte lång.. 3 saker! Eller ja 4 men den fjärde önskar jag mig från min bror:). 
 
1. SHInee Hello CD
 
2. Reflex ländtäcke strl full 
 
3. Pengar och nagellack. 
 
Liten,lätt och allt är inte dyrt. 
 
Jag har redan allt jag vill ha, 2 presenter året om i vått och torrt, vad mer kan jag önska mig?

Och jag ljög det finns massor jag vill ha.... 
 
Ah go,go,go! 
 
//Fanny 
Onew fyllde år igår^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0