~ Minho appa~

Annyeonghaseyo! 
 

Åkte till stallet när jag tänkt städa mitt rum xd. Blev en skritt tur på Tessi ut i högsnön med tjockis täcke på! Mamma tog hand om Maddy älsklingen♥ Imorgon ska jag kanske rida ut med en tjej i stallet, tror det blir på Maddy då... Eftersom att Tessi är så pigg tror jag hon ska få jobba över lite bommar på banan^_^
 
Har inte städat mitt rum... aigoo.. Får gå upp lite tidigare imorgon så att jag kan städa det innan stallet! Eller iaf börja. 
 
Ska plugga till no provet vi har på Tisdag också och våra dans som vi ska visa upp på Måndag,aigoo... gillar ju verkligen inte att visa upp saker inför grupp/klassen xd
 
Ah go,go,go! 

//Fanny 
 
Min fina i somras♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0