~Noona you're so beautiful~

Annyeong!
 

Idag kom äntligen inlägget om Maddy upp! När jag skulle skriva det visste jag knappt VAD jag skulle skriva. Jag vet ju allt såklart men det liksom tog stop, kom inte på något... xd.Men nu är det uppe iaf. 
 
På kvällskvisten har jag lyckats skapa översvämming på badrumsgolvet när jag duschade.... Det var inte mitt fel, det var avloppet..Men nu är det borta, yeeey^_^. 
 
Jag har även fixat mina naglar lite juligare, kanske kommer upp bild imorgon om dem inte är helt förstörda efter stalletxd. Nej men det ska jag nog kunna fixa. :). 
 
Imorgon är det stallmöte klockan 3 hemma hos en av tjejerna som äger stallet,mysmys. 
 
Ska åka och rida innan det också, tror det blir uteritt, båda ska börja sättas igång denna vecka då jag bara har 2 hela skoldagar och på Onsdag slutar jag tidigare men måste ta tåget hem för mamma jobbar till halv fem xd. 
Och på Torsdag slutar vi, woop♥. 
 
Ah go,go,go! 
 
//Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0