~Bad girl,good girl, who do you like the most? ~

Annyeonghaseyo!
 
Har inte bloggat på evigheter så här kommer lite kort om varje dag
 
Tisdag: Var i skolan som vanligt allt gick bra, hade ridprofil. Red Evita och det gick faktiskt riktigt bra, hon skötte sig fint och på slutet hade hon ett bra stöd på bettet och travade på i en lugn taktiskt trav. Jag är nöjd med henne.
 
Onsdag: Inget speciellt hände i skolan, slutade halv fem med hemkunskap så det var lugnt^^ 
Red inte hästarna men tog hand om dem och pussade på dem♥
 
Torsdag: Hästfri dag då mamma skulle på föräldra möte, var i skolan. Jag och Issa redovisade våran bild och det gick braaa,vi ägde ;). 
 
Fredag: En lugn skoldag, inget speciellt hände
 
Lördag: Var i skolan :o Nej men det var öppet hus^^. Skulle ju gått på BVB konsert men den vart inställd... Men vi åkte till mormor iaf, min pojkvän och hans flickvän kom dit,så det var en trevlig dag!
 

Idag så hämtade vi hö vid elva tiden, red ut på Tessi och hon gick ruskigt bra! Hade en stadig lite högre form och lyssnade otroligt bra. Red igenom skogen först sen red jag på en asfaltsväg hem, galopperade större delen av vägen hem och det gick grymt bra! 

Red samma väg med Maddy fast åt andra hållet så jag började med asfaltsvägen och tog vägen igenom skogen hem. Maddy lekte terrängponny! Vi galopperade/travade/hoppade oss hem igenom skogen,det var verkligen skit kul! Hade inga krav på henne utan vi hade bara grymt kul!♥ 
 
Det är en sån skillnad på Maddy och Tessi..Maddy kan du låta gå lite som hon vill utan att hon börjar ignorera dig, hon lyssnar alltid xd. Tessi däremot måste man arbeta hela tiden, hålla henne sysselsatt annars blir hon lätt nonchalant och struntar i dig. 
 
Denna vecka har vi prao vilken ska bli grymt skönt och kul! Praoar nämligen på ett hunddagis tillsammans med Issa och Bella vilket kommer äga! Sen sover jag troligen hos Issa på Tisdag till Onsdag också;). Sen är vi lediga mån,tis och ons efter praoen och veckan därefter är vi lediga ons,tor,fre! Skit chill veckor framöver^^. 
 
*Phu* Nu är dem få läsare jag har uppdaterade ^^ 

Ah go,go,go! 

//Fanny 
 
 
 
 
 
 
Naneun namja eobsi  jal sara 
geureoni jasini eobseumyeon nae gyetoe ojireul  ma 
naneun hamburo nal an para 
waenyamyeon  nan 
 
I don't need a man, I don't need a man (what?)
I don't need a man, I don't need a man (jinjja) 
I don't need a man, I don't need a man (jeongmal)
I don't need a man, I don't need a man 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahahahaha! XD "min pojkvän och hans flickvän var där" hahahahah :D

2013-04-22 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0