~Haru Haru, day by day ~

Annyeong.. 
 
ikväll är det urgh... lyssnar på en låt av BigBang som alltid får mig att gråta.. vill bara gråta.. 
 

Iaf sen sist jag blogga har det inte hänt mycket. Sov hos Issa Tisdag till Onsdag, sen slagga vi hos Helena Onsdag till Torsdag eftersom att vi umgicks till sent på natten xd. Så härligt att ha fina vänner omkring sig som får en att må bra. Hästarna går bara bra, Tessi är riktigt fin på hacket, och Maddy också ^_^. 
Idag fick Tess vila och Maddy fick komma ut på en uteritt, myspys!. 
 
Imorgon har vi morgonen, ska försöka ta mig i kragen och mocka direkt på morgonen så jag bara behöver rida sen då min bror kommer hem:D. 
 
Urgh.. på måndag är det skola igen, orkaaaaaaaar inte! Är inte redo, ani , verkligen inte. 
 
Funderar på att byta design också.. men måste ha nya bilder.. Får se hur vädret är framöver om man kan ha en liten photoshoot men dem:D
 

Ah go,go,go! 

//Fanny 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0