~People look back at me like I'm an alien~

Annyeong chinguuus~ 
 

Jag vet inte vad det är för datum idag.. är de den 9: de? eller 10 : de? Anywaaay, skolan var helt okej. På ridprofilen visade vi häst för hand, mindre kul, jag har typ sträckt mig i knät eller något så kunde inte springa. Men hade iaf lilla Toxic, så sööööööt. Sen skulle vi skritta och jag vågade knappt sitta på henne xd Men det gick bra, skrittade bara en kort bit satt^^ 
 
Medryttaren hade hästisarna idag satt det är en lugn kväll. Ska skriva lite no om en stund hade jag tänkt. 
 
Annars drogar jag tumblr, Teen Top och koreaner i allmänhet :D
 
Ah go,go,go! 

//Fanny
 
me neither oppa.. me neither 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0