~Why so seriiiiiiious~

Annyeong! 
 

Har inte bloggat på hela veckan, javet... Men vi har haft prao och jag har varit totalt slut varje dag xd. 
 
Denna vecka har iaf varit extremt kul! Fått massa nya hundkompisar och bara myst med dem, har fått en ny bästa vän, Amigo.En jättefin vovve ( vet inte hur man stavar hans ras.. bernesenner.. aishxd) iaf, men han va inte där igår och inte idag så jag hann inte säga hejdå till honom:( Tur jag fick gå med honom i Onsdags och fick en massa pussar av honom:)♥ 
 
Idag var det väldig få hundar så det vart bara 3 promenader. Sen städade vi lite och sa hejdå till alla hundar, satt lite extra inne hos Skips och sen hos fluffboll och hans vänner^^ 
 
Hästarna går rikigt bra, red Tess på banan idag och hon gick grymt! Övade på sluta och öppna samt skänkelvikningar så hon skulle bli mjuk och följsam och tillslut gav det sig!♥ 
 
Maddy fick stå idag eftersom vi lekte terräng ekipage igår;). 
 
I helgen händer inte mycket ska vila upp mig lite och umgås med mina hästar^^. 
 
Vi är även lediga mån,tis,ons så det är chill:D
 
Ah go,go,go!

//Fanny
 
SHINee's nya musikvideo, vad ska man säga? Älskar den även Jjong inte är med:/♥♥ Get well soon oppa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0