~Glädjen som uppstår när man hittar en bild på SHINee i sin kalender~

Anneyong!
 

Skoldagarna har gått bra! Inget speciellt har hänt, no provet blivit uppskjutet svenska uppgift som ska vara klar på måndag. Tessi går som en klocka, lossnat sjukt jävla mycket i vänster sida, lite stel och seg i höger men det kommer! Hatar att Maddy hamnar i skymundan i veckorna, men Tessi blir prio no 1 efter skolan, tyvärr. Försöker hinna med båda men inte alltid det går då jag har mycket i skolan. På helgerna blir hon prio no 1 all day long, såklart pysslar jag om henne och kollar på henne på vardagarna också, glömmer ju inte bort henne , min älskling♥. 
 
Helgen blir chill, ska hänga med lite vänner och vara i stallet, älskar't. Åh Yohio ska vara med i Mello, missar ju det imorgon så mammas kompis ska spela in åt mig, wihoooo puss på honom♥.
 
Ah go,go,go!

//Fanny
 
Dem är så snygga, nya bilden till nya japanska låten Fire♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0