~Long time no see~

Annyeong!
 

Vet att jag inte bloggat på 1 vecka men har helt ärligt inte haft tid/lust. Haft sjukt mycket i skolan och håller faktiskt på att plugga right now. Engelska som ska lämnas in imorgon, 2 ½ uppgift kvar. Haft 2 prov, och ett tredje imorgon, idrottsprov. Måste plugga massor!. 
Hästarna går bra,lite stela, pigga och allmänt muppiga men vad gör det när man kan relaxa lite där iaf. 
Sista skoldagen imorgon sen 1  vecka ledigt, ska bli jävligt skönt. Bara andas ut,umgås med hästarna och framförallt- sova. Går upp tidigt varje dag förutom torsdag, går långa dagar och oftast 1 morgon i stallet på helgen, ingen rast ingen ro. Därför passar jag alltid på att sova massor på loven. Måste få vila upp mig! Tur att vi har en massa lediga dagar/lov framför oss nu när det är vårtermin!. 
 
Idag var det friluftsdag.Medans resten av klassen åkte till Romme för skidåkning, roade jag,Olle och Olle oss med att vara i Sunnersta backen och kolla på när folk vurpade, klantade sig och småbarn som åkte i småbackarna. Dem var gudomligt söta, speciellt en tjej som hade så himla stora ögon och såg ut som en liten docka.Så himla fin var hon. Olle L raepade några fiskar också, ingen big deal^.^
 
Annars händer det inte så mycket, lyssnar otroligt mycket på B.A.P och SHINee just nu, imorgon blir jag kidnappad efter skolan av några kompisar och på lördag kommer det lite folk som ska fira mig i efterskott. Fyllde 15 i måndags, yey me eller något sånt. Har även last alldeles för mycket fanfics, gulliga smeknamn och nya ord får mina kära vänner höra allt för ofta i skolan emot deras vilja. I'm sorreyy guys! 
 
 
Iaf så nu ska jag fokusera på pluggandet bu to the hu men men Fighting!
 
Ah go,go,go!

//Fanny
Mina babes
Snart är dem tillbaka, Tisdag, Dream Girl. Got to love it 
 
 
 
Släpptes i Tisdag, fortfarande lika bra fattar inte. Så jävla snygga, ChanChan och Bangiee mina fina bebisar. Jongups röst, Youngjae den sluga jäkeln Zelos dans och Daehyuns fina fina toner. Jag svimmar om och om igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0