~Yeah I know this is hardcore,kinda tricky to explain, but I'll walk you to the door~

Annyeong!
 

Tessi fick en välförtjänt vilodag, finaste har gått så otroligt bra hela veckan! Maddy och jag hade en underbart härlig uteritt i finvädret,helt perfekt. Hon var jättefin i traven, såhär bra har hon nog aldrig gått ute, amazing♥ I galoppen ställde jag inga direkta krav på henne då hon var extremt piggelin, hon fick latcha runt lite och bara njuta. Massa frustningar och klappar efteråt, och såklart godis i stallgången;). 
Kikade till Tessis ben, såg bättre ut, inte lika svullet. Myste lite vid höbalen och gav henne massa nom nom som hon gärna smaskade i sig^_^. Allt klart i stallet och ska vara där imorgon förmiddag igen förhoppningsvis med Issa? :). 
 
Nu har jag fixat mig och sitter åh tare lugnt, bussen går 14.40 så har en stund på mig, tar bara 5 min att gå ner till hållplatsen, näce. 
 
Vi hörs imorgon om jag inte snor Issas mobil^^.
 
Ah go,go,go!

//Fanny 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0