~Even when I'm with you I feel lonley, I'm sorry baby~

Annyeonghaseyo!
 

Har varit vaken sen halv tolv ungefär, inte gjort något speciellt allt mest suttit vid datorn, försöker faktiskt lära mig medlemmarna i B.A.P eftersom att jag lyssnar på dem.. Men det är inte det lättaste kan jag säga!Dem är 6 stycken och typ 3 av dem är så jävla lika så det går inte.<--- Varför skriver jag ens det här....????>.< 
 

Iaf hoppas vi åker till stallet snart för jag vill verkligen hinna rida i ljuset!. Som jag skrev igår blir det nog bom jobb för Tessi, Maddy kanske får gå över dem lite också:).
 
Ah go,go,go!
 
//Fanny
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar bilderna Fanny, så himla fina! <3

Svar: aw tack♥
miracelscomesin.blogg.se

2013-01-13 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0