~I'm so inlove, I found you finally~

Annyeonghaseyo! 
 

Sov hos Issa Söndag till Måndag, vi gjorde typ ingenting förutom att titta på The O.C och så var vi i stallet:D.
Tessi har gått jättebra dem här dagarna, då vi bytte till ett rakt äppelbett på henne som vi hittade och hon funkar verkligen kanon på det! 
 
Maddy har också gått väldigt bra, pigg men hon har fått göra sig av med lite energi iaf:).
 
Imorgon börjar skolan, åh jag orkar inte xd. Men ska ändå bli kul att träffa alla igen^^. Vi våldgästade faktiskt Helena och Sebastian när jag var hos Issa, hahah det var extremt kul! Älskar min klass♥
 
Just nu sitter jag och gör ingenting men ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag röja mitt rum lite snabbt. Sitter och lyssnar på Taemins ljuvliga röst och typ dör. 
 
Ah go,go,go!

//Fanny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0