~ Let's bring it back to 1.40~

Annyeong!
 

Skulle ju varit iväg och fixat stallet nu på förmiddagen,men mådde inge bra så det blir efter att gästerna varit här. Lite tråkigt, men får se de positiva i det ändå^^. Har ju planerat bommar x-antal dagar här nu men aldrig orkat bära fram några(lat.se). Men idag! Ska tvinga mig till att bära fram dem, för om vi åker till ridhus imorgon tänkte jag he med både dressyr och hoppsadeln! Man måste ju passa på när man åker till ridhus;). 
 
Har iaf varit effektiv och städat mitt rum, och nu ska jag gå och ta ut ridkläderna som är nytvättade! Känner mig som en riktig hemma fru, men whatevs ^^. 
 
Ah go,go,go!

//Fanny
 
 
urfokus och shit, men bryr mig inte för finaste är med♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0