~The reason~

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv? Just nu,mitt hår och mina ögon

Skulle du kunna plastikoperera dig? Nej

 

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? ehm...jag vet inte några månader kanske?

 

Vilken låt går på repeat hos dig? SHINee-Replay och BOTDF- I don't wanna be like you

 

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu?  engelska

Vilken ämne gillar du minst? matte,är typ det värsta

 

Vilken färg har dina naglar just nu? Ingen

 

Vem är din kändiscrush? måste jag välja en? nej men Jonghyun aka puppysaourus♥

 

Vilken klass börjar du i?  niaaaan

 

Favorittid på dagen?  sovdags,stalldags,matdags

 

Vem av dina vänner vet mest om dig? ehm Helena och Issa

 

Vilken är din riktiga hårfärg? mhvhihiv röötttt ^^ 

 

Brukar du komma i tid?  Si, sällan sen faktiskt xd 

 

När gjorde du senast något riktigt dumt?  typ aldrig gjort något satt...

 

Vad faller du för hos det andra könet?  Han ska vara annorlunda,inte som alla andra. Snäll,snygg , flummig men ändå seriöst när det behövs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0