~Brist på liv~

1. Vad heter du? Fanny 
2. Hur gammal är du?
  15
3. Vart bor du? Knivsta 

4. Hårfärg? Rödhårig, min naturliga är typ sandré(mörkblond) 
5. Ögonfärg? Blåa
6. Hur lång är du? Ca 167cm
7. Kär? den du 
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur långt är ditt längsta förhållande? dunno 
10. Dumpat någon? Ja
11. Blivit dumpad? ja 
12. Vad för killar föredrar du mest? annorlunda killar, speciellt utseénde.
13. Är du blyg? Ja 
14. Är du helsvensk? Lite dansk, dunno hur mucho 
15. Är du född i Sverige? Ja
16. Har du några djur? Hund och 2 hästar 
17. Vad har du för mobil? första samsung galaxy 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? spara 
19. Favoritland?Japan, sydkorea, USA 
20. Favoritfärg? ja venne...
21.Film. Twilight, alla gånger 
22. Bok? twilight 
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? ögon och håret 
25. Vad gillar du minst med dig själv? min envishet, blyghet 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - kan inte nämna en, men mina föräldrar 
27. En person du gillar mycket – gillar många personer mycket 
28. En person du hatar - Jag hatar ingen
29. Mysig hemmakväll eller festa? hemma 
30. Hur många tabletter tar du dagligen? nadas 
31. Vad är det bästa som hänt dig?
 Min familj, mina vänner och mina fina älsklingar 
32. Beroende av något? datorn 
33. Ditt livs största misstag? jadu 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? svårt att säga, många jag skulle kunna spendera resten av mitt liv med 
35. Har du några tatueringar? Nej men vill ha 
36. Piercingar? inga 
37. Vem är mest lik dig? hm.. Chunji och L.Joe. Vi är alla klumpiga, blyga och experter på att göra bort oss. på ett gulligt sätt. Och vi har andra många likheter trots att dem är killar 
38. Har du någon förebild? GD, Chunji, Bom/CL, Jonghyun/Key Himchan/Yongguk/Jongup. Alla i dem grupperna har hjälpt mig, men dem här har något speciellt. Dem gör mig till den jag är. 
39. Vad ska du göra idag? plugga, sova 
40. Vad är det värsta du vet? mycket 
41. Vad är det bästa du vet? Umgås med mina kompisar och hästen
42. Vad åt du senast? mat 
43. Vad vill du ha just nu? en ny mobil och 20 april 
44. Vad köpte du senast? ehm..hästmat och en hals till maddys vintertäcke  
45. Vem är din favorit kändis? Många, men Chunji, L.Joe, Himchan, T.O.P CL, Bom
46. Fobier? Hissar och sjukhus, trånga utrymmen(klaustrofobi) och spindlar 
47. Tränar du? Rider varje dag förutom 2 dagar i veckan 
48. När går du och lägger dig? beror på, runt 22.00- 23.00 
50. Är du nöjd med ditt liv? I' m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0