~Dressed for trouble, made of love ~

Annyeong chingus, chuu~ 
 

Har inte bloggat på såhääääääääääääääääääääääääääär länge. Dunno why:/. 
Hästarna går iaf väldigt bra just nu, sist jag blogga hade Tess tappat sko men nu har båda nya fötter och går för fullt, eller ja för tillfället är jag förkyld igen-.-. Så stannade hemma idag, får se om jag går imorgon. Ska ju få rida bebis Snorkis på ridprofilen♥. Iaf så är jag klar med engelskan, wooop, spanskan har jag också snart gjort klart, woop. Ska plugga lite matte och spanska för har prov vecka 13, not so woopie änymore. 
 
ehm ja annars då.. 33 dagar kvar till black veil brides, livet rullar på, går bra i skolan, har fixat prao plats och ehm aa.. 
 
Ah go,go,go! 

//Fanny 
 
Bilder från igår, film kommer när brors dator väljer att sammarbeta med mig igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0