~Fight for the fuck ups, stand up for true love~

Annyeong.
 
Inget jävla utropstecken idag, så jävla trött i huvudet nu så det finns fan inte. Suttit och jobbat på en so uppgift sen halv sju och den ska in imorgon,great, har 1 och en halv uppgift kvar och endast en lektion på mig,this is going right my way! Eller inte. Det positivia är att jag kunde sticka dirr hem efter skolan eftersom att medryttaren åker bort imorgon och var snäll och tog dem idag. Finally something good in the bad. Sen måste jag fortfarande bli klar med spanska uppgiften men den kirrar vi i helgen. Imorgon måste jag även bli klar med en no uppgift som ska vara klar imorgon,woptie. Jag hatar att vara sjuk och hamna efter.Just deal with it. Ah, sen har jag fortfarande inte gjort idrottsprovet, kirrar det på måndag nästa vecka förhoppningsvis, vill bara ha det borta ur mitt huvud. Imorgon har vi även redskapsgymnastik prov, praktiskt, typ enda jag är någorlunda bra på i gympa. maybe a lie, jag är bra på fler saker, faktiskt. Jag känner även att detta inlägg har en väldigt negativ känsla över hela sig. 
 
Imorgon åker jag då till stallet och rider mina älsklingar,skönt efter en tröttsam skoldag. 
Det är 44 dagar kvar till Black Veil Brides. Mina fucking babes är i Metro( B.A.P) även om det är litet, dem har synts i en tidning som cirkulerar i stockholm och typ överallt, fangirling mood on. 
 
 
Ah go,go,go!

//Fanny
 
för att dem är bäst och har dragit attetion till sig i Sverige, fan vad jag älskar er. Ni är bäst.
Så jävla stolt över all er framgång,ni debuterade 2012 och har redan 2 mini album,sjukt.
Folk kanske inte förstår vad jag ser i er, eller andra kpop grupper men jag skiter fullständigt
i vad dem tycker, även om det hugger i hjärtat varje gång och jag vill bara ahh! Ni är bäst,
glöm aldrig det,ni är helt underbar på ert eget speciella sätt och jag älskar er så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0