~I need a somebody, somebody to love~

Annyeong!
 

Var hemma idag också men mår mycket bättre så ska till skolan imorgon:). Känns bra att komma tillbaka så man inte hamnar efter så jättemycket,även om jag säkert missat 100 saker sen förra Onsdagen men det får vara som det är. Medryttaren har hästarna idag så behöver inte lämna hemmet en ända gång! Fast har ju varit ute med hunden så det är väl bra , eller något. 
 
Ska försöka  plugga lite so iaf, det ska in på Fredag och jag har gjort 1 fråga.. Men det är faktiskt ganska svårt, iaf för mig som inte är så intresserad, det gör verkligen saker svårare.. men det är bara att ta tag i det och fighting liksom! . 
 
Imorgon slutar jag halv fem, har hkk sista lektionen så det är chill, drar nog dirr till stallet efter det och pysslar om mina vackra. Mamma och jag pratade här om dagen hur mycket Tessi faktiskt förändrats sen vi köpte henne. Från att vara hästen som inte står still i stallgången, kommer med hela sidan mot en och försöker tränga en, till att komma fram i hagen och mysa, stå lös i stallgången och vara helt lugn. Hur mycket lite kärlek och omhändertagande kan göra för en häst♥ 
 
Nu ska jag försöka plugga... Fighting!
 
Ah go,go.go!

//Fanny 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0