~If I would leave you, would you chase after me or forget about me? ~

Annyeonghaseyo chuinguus ~ 
 

Började dagen med stall! Red ut på Tessi och det gick riktigt bra, lite fort emellanåt men hahah det är ju sådan hon är^_^. 
 
Efter stallet åkte vi hem och tog det lugnt en stund, sedan for vi till min kompis som var här igår. Vi har fått låna ett hackamore som vi ska börja rida på nu då hon går väldigt bra bettlöst, men kommer nog gå ännu bättre med ett riktigt hackamore!. 
 
Sen hände en liten grej.. En bra sak^_^. Och sen åkte vi hem. 
 
Tog nyss en paus från spanska böckerna men ska snart återvända.. har prov imorgon och har lite smått panik inför det. Har en svenska grupp uppgift som ska redovisas på Tisdag och min grupp är inte färdig, känns jävligt bra kan jag säga, och sen matteprov på Torsdag. Thank god for påsklov en vecka sen! 
 
Don't know what to tell you chinguus... aniyo, jag bör återgå till skolböckerna!
 
Ah go,go,go!

//Fanny 
 
BTW: Min brors dator funkar igen så ska börja pillra med filmen från förra veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0