~ It's at times like this I miss you the most~

Annyeonghaseyo chinguuus~
 

Hemma idag också, men det är för att jag är ledig, sort of.. Iaf ska in till tandläkaren klockan ett och fixa inför min tandställning. Ska ta massa röntgenbilder o.s.v, ni vet det där man gör innan tandstälningen^^. 
 
Efter det ska jag åka och få mitt prao papper på skrivet på hundagiset, ska bli kul att se hur det ser ut och se hästarna höll jag på att skriva, wait I just did.. anyways hundarna som är där:). 
 
Efter det blir det stallet, ska rida Tessan och Maddy lite grann, känner mig mycket bättre och är bara lite täppt men inget mer. Jävla onödig förkylning som jag fick. xd 
 
Ayah, vi hörs senare^^ 

Ah go,go,go! 

//Fanny 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0