~na eotteokhae ije eotteokhaeya haeyo ~

Annyeong!
 
Har inte bloggat på jättelänge javet, men har inte haft lust!. 
Tänkte berätta lite hur det ligger till med hästisarna nu 
 
Tessi: Går bättre än någonsin! Fyfan vad fin hon är, måste få ut någon som kan fota någon dag och hoppas på att hon är på bra humör, för jävlar vad grym hon är min bästaste häst♥. 
Sen ibland blir det bakslag och det roligaste då är att stå på bakbenen har hon upptäckt, haha knäpp hästen. 
 
Maddy går också grymt bra nu, vi rider ju barbacka igen och hon verkar trivas med det. Har inte ridit henne så mycket dock men jag tar igen det. Hon är iaf väldigt fin och stadig i formen just nu så det är härligt att rida henne, plutt hästen. Dock fäller hon som en jag vet inte vad så allt man rör vid som rört henne är rödhårigt. Usch hatar verkligen den här tiden med henne då hon sätter så fruktansvärt mycket päls som sen ska av, blö, men snart är det över^^♥ 
 
Annars då, inte så mycket i skolan just nu,varit hemma i 2 dagar då jag är förkyld jävla piss skit, men det är bara att bita ihop. Har fortfarande ett idrottsprov att göra och en musikredovisning på Måndag. Ah ett spanska arbete att bli klar med också!. 
 
Ska snart börja röra oss mot hästarna, snövädret har precis slutat. Åh jag är så himla trött på snön nu!!!

Ah go,go,go!

//Fanny 
 
Catchy låt, dock ingen aning om vem som är vem  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0