~Great place,beautiful place and you're fashionably late~

Sa att bloggningen skulle dra igångsom vanligt när skolan börja... woops... 
Men har haft rätt mycket inlämningar och prov så har inte riktigt haft tid. 
 
Hästarna går bra, nu har dem inte gått på typ 2 dagar då jag precis fått tandställning och har ont i truten. Men idag ska jag försöka mig på en ridtur på den stora faran. 
 
Sen är det även inplanerat en liten "hopptävling" med stor sessan, det är nämligen så att alla som går på ridprofilen har varje år som en liten hopptävling och tidigar år har jag inte kunnat he med Maddy eftersom hon inte hoppar i tävlingsformat och får inte hoppa så mycket. Men i år då smäller det, klassen ska också komma och kolla så jag hoppas bebis sköter sig;) Hade tänk hoppa 70 och 80, får se hur det går. 
 

Förövrigt i mitt liv händer det inte mycket alltså. Jag spenderar mina dagar i stallet och framför tumblr, det är typ mitt liv.
 
VI hörs!

Ah go,go,go! 
//Fanny 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0